zondag 9 september 2018

Ik en mijn boekentas

Onze eerste week in de klas zit erop. We hebben een nieuw vriendje, Jules. Hij had ook een boekentas meegenomen naar de school en wou graag laten zien wat er allemaal in zat. Maar oei oei oei die Jules moet toch nog veel leren hoor! Hij had allemaal spulletjes in zijn schooltas dat eigenlijk niet in de school horen. Zoals de gsm van mama of een tandenborstel. We hebben dus eens gekeken wat er in onze boekentas zat. Ook hebben we gemerkt dat er niemand dezelfde boekentas heeft en er heel veel dierenboekentassen zijn zoals een poes, vos, lieveheersbeestje,.... Ook zijn er 2 kindjes met een trolleyboekentas, die heeft wieltjes en kan je niet op je rug dragen. 









 


We leerden ook de begrippen met de boekentas van Jules











De juiste kleur van doosje, fruitje, drinkfles bij de juiste kleur boekentas



Wie zijn boekentas heb ik? Wat zie ik op mijn foto? 



Puzzelen met de boekentasfoto's


De boekentas de juiste kleur schilderen



 Knippen en plakken: Elke Jules heeft 1 boekentas nodig. 










 en natuurlijk speelden we ook fijn in de klas




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten